Zapraszamy na wyjątkowe zajęcia adaptacyjne dla dzieci!
Rozpocznijcie z nami niezapomnianą przygodę z przedszkolem! Naszym celem jest, aby każde dziecko było doskonale przygotowane do nowego etapu życia, pełne radości i bez lęku przed nieznanym.
Nasze zajęcia adaptacyjne, prowadzone przez doświadczonego pedagoga, są stworzone z myślą o łagodnym i bezpiecznym wprowadzeniu dzieci w przedszkolne życie. Oferujemy cykl spotkań, podczas których maluchy będą uczestniczyć w różnorodnych aktywnościach: kreatywnych zabawach stolikowych, rozwijających zajęciach ruchowych i rytmicznych, a także zapoznają się z przedszkolną rutyną dnia.
Zapraszamy rodziców do udziału w pierwszych zajęciach, aby wspólnie z dziećmi poczuli się pewniej i bardziej komfortowo. Dołączcie do nas i pomóżcie swoim dzieciom płynnie wkroczyć w nowy, fascynujący etap życia!
Dlaczego warto wziąć udział?
- Łagodna adaptacja: Nasze spotkania mają na celu pomóc dzieciom w przystosowaniu się do nowej sytuacji, jaką jest pójście do przedszkola.
- Pierwsze zajęcia: Odbędą się z udziałem rodziców, aby pomóc dzieciom poczuć się bezpiecznie i komfortowo.
- Proces adaptacji: Stopniowe oddzielanie się od rodziców, aby dzieci mogły łatwiej przystosować się do samodzielności w przedszkolu.
- Wsparcie emocjonalne: Rozumiemy, że dla wielu maluchów pozostanie pod opieką obcej osoby dorosłej może być nowym i stresującym doświadczeniem. Nasze zajęcia pomagają zmniejszyć stres i budują zaufanie.
Profesjonalna opieka: Program jest prowadzony przez doświadczonych pedagogów, którzy wiedzą, jak zapewnić dzieciom poczucie bezpieczeństwa i komfortu.
Co robimy na zajęciach
Nasze zajęcia obejmują:
- Zabawy stolikowe: rozwijanie umiejętności manualnych poprzez cięcie, klejenie, rwanie, ściskanie i dopasowywanie.
- Zabawy ruchowe i rytmiczne: pozwolimy dzieciom na wyrażanie się poprzez ruch i muzykę.
- Tworzenie grupy rówieśniczej: sprawdzanie i rozwijanie umiejętności społecznych.
- Poznanie rutyny dnia: wprowadzenie dzieci w codzienne zajęcia przedszkolne, w tym wspólne posiłki.
Dla rodziców:
- Obserwacja dziecka: możliwość obserwowania swojego dziecka w interakcji z rówieśnikami.
- Rozmowy z innymi rodzicami: wymiana doświadczeń i spostrzeżeń.
- Diagnostyka: nieformalna ocena kompetencji dziecka w bezpiecznej i nieformalnej atmosferze.